Blogg...

Precis som att alla vi männikor är olika så har vi oxå olika syften med det vi gör. Syftet med att skriva blogg tillexmpel... Endel påstår att det är skönt att "skriva av sig", vilket jag faktiskt håller med om. Det kan vara riktig skönt att skriva av sig ibland. Eftersom att alla inte använder sig av lika stor eftertanke som jag, så är det tur att vi människor känner oss själva så himla bra. Man vet lixom bäst själv när, var, vad, hur och varför man gör det man gör, handlar som man handlar och säger som man säger.

Jag känner alltså mig själv bättre än någon annan, så jag är lugn och trygg. Behöver inte hävda mig och tala om hur andra beter sig och ska bete sig...



Det var längesen jag bloggade nu minsann. Jag har helt enkelt inte haft tid.

Känslan av hemlöshet som jag tidigare ältade om är som bortblåst. Jag flyttar in till Danne & Ville och det känns baaaara bra. Hade det varit någon annan än jag själv som gjorde samma som jag, hade jag tänkt.... Ojojojjj, att bo två människor och en hund i en sån liiiiten liiiiten lägenhet är ju dömt att misslyckas. MEN... Nej, nej.. Så är det inte.. Det kallas snarare en prövning... : ) Klarar man att bo så ett tag, då klarar man d mesta.. Så d så. Tuur då att vi är så himla bra. Detta kommer att gå galant. :)

Så nu är flyttstöket igång, Ojojj det ääär liitet här alltså. Meeen, men.. Efter alla smarta möbleringar så kommer detta att bli jätte bra. Det enda lilla problemet just nu är ju egentligen var jag ska rymma mina kläder.. :) Jaja, d löööööser sig ;)

Det bästa utav allt är ju att jag har så nära till Anneli och Ninni nu. (Förutom att jag får bo med två godingar såklart ;))
Till Johanna har jag ännu närmare, ska minsann kila över dit nån dag o hänga lite.

Idag ska jag fixa o dona hela dagen har jag tänkt. Så nu är det bara att lägga på ett kol.

Längtar till midsommar!

Pusss ;)

Kommentarer
Postat av: Nina A

Fan va glad jag e för din skull! grattis to the love :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback