Regniga onsdag

Jag härmar Therese med rubriken idag.. Hon hade den förra onsdagen tror jag bestämt.. Detta måste alltså innebära att denna sommars onsdagar är förbannat regniga.. ORKA!!

Men, men.. Man får väl trösta sig med att man får en massa vettigt gjort när man inte kan tillbringa tiden ute i solen. Igår var jag nere i källarn och rotade bland alla mina skolböcker som jag inte längre behöver. Kom fram till att jag hade 30 st som jag nu ska sälja. Har suttit ett bra tag framför datorn nu och lagt in alla på
kurslitteratur.se, så behöver ni några billiga begagnade böcker, så kolla där vettja.. mkt bra.. :)

Tog en prommis med Ville i regnet imorse, tack o lov att det finns regn kläder. Riktigt mysigt var det att ara ute. FRISKT och skönt! :)

Mamma!! Det är ingen färja vi åker utan ett uteställe som kallas färjan!. hahahaaa, du gav mig ett gott skratt! ;)

Nu ska jag fundera ut en god middag till min söta kommer hem senare!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamsen Din

Ja du, jag kan konsten att locka till skratt emellanåt!Ja blev lite fundersam, vilken færja du åkte!! Me mitt lokalsinne, kanske de går færja från ex. Lule!:):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback