Lördag!!!

Tjipp! :)


Ojoj, vad lugnt det var på jobbet igår kväll. Jag fick smita hem redan före 21 fast jag skulle jobbat till 22. Heeelt underbart. Jag promenerade hem, fräschade till mig en aning och for in till stan. Plutt Danne hade lämnat bilen, så att jag slapp gå. Det blev inte riktigt som det var tänkt från början, men vi hamnade iaf på färjan tillsist precis så som det var tänkt. Jag agerade chaffis, så jag var nykter och skötsam. Det var en helt ok kväll.. Fast, mitt humör var väl inte på topp direkt.. jaja, så är det ibland. Förlåt mig! ;)

Idag jobbar jag 14-22, så jag har sovit ut ordentligt..  Efter jobbet händer det nog inte så mkt tror jag. Vi får väl se.

ÅÅåå, va jag är less på att det är så långt hem till Kramfors. Jag saknar min älskade syster yster och hela familjen helt sjukt mycket ibland. NU tillexempel. Jag hade velat åka dit en sväng efter jobbet eller en helg. Jag vill att vi alla bor i samma stad helt enkelt... HUR ska jag kunna få den önskan uppfylld... Hmmm.. omöjligt.. jaja, jag får väl gilla läget och ta upp telefonen ist. Ska ringa syster idag när jag går till jobbet..
 
Nu är det slut svamlat!

Puss o heeeeeej!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback