Vinter!!!


image182


Ja äntligen har vi fått lite vinter. Ganska mycket snö & kallt är det ju iaf nu. Lite väl kallt kanske, men men.. Bara att klä på sig ;) Hahah, nu lät jag som en gammel tant.. Men då är jag väl en tant, för jag klär hellre på mig massa kläder än att ha regn o slask i januari.. Så d så!
 
Min helg har mest bestått av jobb jobb jobb.. Fredag träffade jag anneli o hängde på stan med henne, sen blev d olearys me therese, nina mf på kvällen. På lördagkväll fixade jag o mia en goood sallad o blåbärspaj till efterrätt.. Mums :) Sen blev d bara massa skvaller resten av kvällen..

Hihihoho, nu är det nära till min lilla övik/gävle tripp.. På torsdag smyger jag härifrån för ett tag. Ojoj, va vi ska dansa! :) Ska bli riktigt kul att se hur Carro bor o har det där i Gävle oxå. Alla skolböcker åker med. Måste bara påpeka detta ännu en gång: Distans plugg är bra!


Saknar min bästaste plutt, Jossan.

Annars då?! Ja... Jag är glad o lycklig för det mesta! ;)

Undra om jag glömt nått viktigt nu.. Äsch, tror inte d.

Joo, vet nu vad?! På söndag börjar "köping" ingen... Ojoj, så kul.. Jag längtar.. :)

Orka blogga!!  Tyvärr känner jag så nu för tiden.. Men, men.. D är väl en lite svacka bara. Håll ut! :)

Hoppas ni har d lika bra som jag!

KRAM KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback