Hoppsansa!

Oj, nu var det riktigt längesen jag skrev någon blogg.. Det har ju hunnit vara både jul och nyår.

Julen tillbringade jag hemma i Kramfors med la familia, d var mysigt. Skönt att komma bort från allt ett tag, miljöombyte behöver vi alla lite nu o då.. Mammsen fyllde år på torsdagen innan julafton, den 20:e som vanligt :) så jag kom hem redan den 17:e tror jag. Eller 18:e, minns inte riktigt.. :) Men, men.. I vilket fall som helst hann jag vara hemma riktigt länge i år. Jag längtade tillbaka till Luleå redan innan julafton ;).. Hihi.. ja, men för att hinna med allt och alla, stannade jag till 27:e.

Det nya året skålade vi in hos Mia, trevligt trevligt.

Min stackars kombo har legat sjuk länge länge. Stackarn. Helt utslagen med hög feber osv.. :( Men nu är hon pigg o kry igen. Skönt.

Skolan o tentaplugget är igång nu igen efter det lilla jullovet som jag gav mig själv :)
Tenta nästa lördag, 19:e.. Får se hur det går.. Men jag vet ju iaf vad jag har att göra till veckan. Har suttit denna vecka oxå, men nu blir det jobb hela helgen, så inte mkt plugg så inte. Tyvärr.. Men man måste ju jobba oxå.. Så d så ;)

Efter denna kurs är avklarad har jag kommit prick halvvägs på min utbildning, vilket känns helt underbart. Känns som att allt det värsta är över när man fixat juridiken OM man fixar den.. Men, d ska vi nog ordna förr eller senare =).
Josefin är nu i thailand o glassar. Ojj, nu loggar hon in på msn oxå.. Hhaha.. tur då att hon gillar datorn, så att man får mkt uppdateringar på resedagboken osv.. ;) Puss på dig plutt. Hoppas du har det galet bra.

Dansmaran närmar sig o vi längtar! ;)

Nu till helex o göra av med lite energi, sen åter till plugget.
puss o goo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback