Sista kvällen med gänget!


Ja, då var det sista kvällen i Gävle hos Carro. Det har varit jätte kul att se hur hun bor och skönt med lite distans från staden man bor i. Våran humor slår alla rekord, d är galet hur mycket man kan skratta på så kort tid. Det har nog inte gått en dan utan ett rejält skrattanfall.. Herreguud, människorna runtom funderar nog ibland på vad vi tagit för att ha så kul.. :) Men på samma sätt som att vi skrattar hysteriskt ska ni veta att det kan vända tvärt och helt plötsligt kan blickar döda och vi tar en prommenad åt var sitt håll för att få lite space. :) Men sen är vi tillbaks på den glada rutan igen efter en stund. Underbart med syskonkärlek. I love you sis!

image192

Men nu är det som sagt sista kvällen. Imorrn packar jag mina väskor igen och åker tillbaka hem. Ska bli skönt att komma hem oxå. Borta bra men hemma bäst ni vet! ;)

Igår var vi ut och åt middag på  Cheers här i Gävle. Good mat & dryck var det där. Vi gick vidare till nån pub. Helt enkelt tror jag att den hette. Där hängde vi i baren en stund innan vi fick ett bord. Och sen mina vänner kom servitrisen med en flaska champagne till vårat bord. Nej nej nej, stopp stopp den där har inte vi beställt.. Nej det visste hon. Det var någon som ville bjuda oss på den.. O herreguud.. D var inte illa.. Fast lite jobbigt när man inte vet o inte får veta VEM som bjöd... Hmm.. Jaja, tack tack sa vi och var glada.. Men lite mysitskt var det allt..
När vi släckt all vår törst på helt enkelt kände vi att det började rycka i dansnerverna, så vi gick vidare till nått uteställe som jag inte minns namnet på.. Men d var helt ok där med.. MEn vid två tiden var vi trött o less o prommenerade hem o sov så sött..

Idag har vi mest slöat.. Varit o handlat lite, lagat mat, tvättat, gått varandra på nerverna, sett tv osv... :)

Då har ni fått en liten uppdatering igen.. Visst är jag ganska duktig på att uppdatera nu för tiden?! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo och jag har också blivit lite halvbra! haha :) hörs senare puss!

Postat av: Caroline

Jag satt ute idag, utanför mitt fönster och njöt av solen.. plötsligt kom låten "Hej gamle man" upp...??! hahaha Tänkte direkt på dig!
Nu ska jag fortsätta skriva min härliga analys! ;-) puss&kram

2008-02-13 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback