Söt eller söt?!?!....


... Svaret är. SÖT!!!
Ja, alldeles jätte söt tillome. Aldrig någonsin har någon varit så söt o go mot mig som du. Tack lovely! ;)

Det finns mirakel och för mig är det faktiskt du!





Ja mina vänner. Nu är det fredagkväll och jag har två hela dagars ledighet att se framemot. Jag är alltså ledig heeela helgen och det ska bli underbart.

Imorse vaknade jag 20 min innan jag började jobba. Jobbigt, jobbigt. Men, men.. Jag skuttade i kläderna, hoppade upp på cyklen och klockan sju var jag på jobbet precis som jag skulle.. Haha, men pigg var jag inte. Inget smink och ingen frukost hann jag me.

När jag slutade klockan ett for jag hem, tog en dusch och vaknade till liv. Tog bussen in till stan och provade en jacka jag blev kär i igår när jag & emmsan var på stan en sväng. Ojojojjj, den vaaar så fin. Den fastnade lixom i huvet, ja ni vet kanske hur det kan bli ibland. Det gick bara inte att släppa den. Så jag testade den idag igen, i hopp om att den inte skulle kännas lika bra. Men, jag blev lika kär idag me.. Så jag slog till och köpte den, och jag är nöjd, mycket nöjd. hihi.. ;)

Jag var förbi Annelie en sväng ikväll. Där var det singstar för fulla muggar.. :)

Sådärja, nog nu med bloggen för ikväll.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med jacka, =) Vad var det för nån? ;) Sköönt med två lediga dagar.. det är du värd. Puss.

2008-08-16 @ 00:15:16
Postat av: Nina A

Vet exakt vad du menar... samma med Peak jackan för mig i vintras... man kan lixom inte tänka på nåt annat än att "fan va snygg ja skulle vara i den" hihii!

2008-08-16 @ 10:23:59
Postat av: Mamsen

Har ni førlovat er i smyg?!?!:) Vaddå, jacka? Ropa en sån igen, nær du gick førbi? Jag sæjer bara,greit!:)Ha de!

2008-08-17 @ 20:59:05
Postat av: Lena

Maria! Hur gör du för att styla bloggen? Funderar på att byta blogg, men då vill jag styla till den också..vet dock inte hur man gör? :P

Postat av: Lena

Oki doki..då ska jag fråga henne :) Tack!

2008-08-18 @ 20:23:46
URL: http://lenadahlberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback