Nu så..


Nån måtta får det väl ändå vara på bloggsvackan.. :)

Nu är jag här igen, iaf med ett litet litet inlälgg..
 
Vad som hänt sen sist vet jag inte. Allt är nog sig likt. Förutom att jag nästan inte umgåts med någon förutom alla på jobbet och min kära plutt. Jag har jobbat, jobbat, jobbat och jobbat. Ätit och sovit har jag oxå gjort, men sedan är det inte så mycket mer.. Trist. Jag saknar ju alla mina gums.

Mia har kommit hem från Kramfors, så äntligen är hon här igen. Vi var en sväng på kalaser igår (torsdag). En mycket lugn, men kul kväll blev det, trots detta var jag galet trött idag. Vetti tusan vad som hänt, men jag blir såå himla seg nuför tiden bara av en liten liten fest och hur jag blir av en lite större ska vi inte tala om. Men somna på en soffa kan ju även den bästa göra.. ;) haha, ja det är inte lätt.. Är det kanske åldern som ställer till med detta?!?! Mm, det verkar ju lurt. Jag har ju aldrig någonsin tidigare blivit bakis.. Ojojj..

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska slå 07.15 så att jag får åka hem o sova. Att jobba natt en kalashelg som denna är ju mindre kul måste jag säga. Det värsta av allt är ju att jag missar Lasse imorrn.. Alla mina pärlor ska ju dit och ha kul, själv ska jag sitta här och glo hela natten. Meeeen, jag är inte bitter. Visst, jag hade säkert kunnat ge bort helgen om jag velat, men valde att ha kvar den. Så.. Inget att gnälla om. 

Ha en förbannat kul kalashelg mina vänner!! ;)

KRAM.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback