Fix o don

På lediga dagar hör det till att jag fixar och donar hemma med lite av varje. Skönt att få saker gjorda som man skjuter framför sig. Så, nu på förmiddagen har jag pysslat på med alltmöjligt. Lagt ut mina fina inlines på blocket tillexempel. Vill du köpa dom kanske?! ;)

Konstigt väder är det idag. Varmt och soligt ena stunden och regnigt nästa. Men ganska skönt iaf.

Nu är snart skolan igång igen, det känns ganska kul faktiskt. Har försökt fixa alla böcker jag behöver, men det är inte det lättast kan jag meddela. Men idag kom några paket i posten, så det tar sig.. :)

Nästa helg åker jag hem till Kramfors för att i förskott fira gull farmor som fyller 80år den 5:e sept. Synd att jag inte kan vara där på självaste födelsedagen, men men..

Äsch, jag har ingen glöd för bloggning idag känner jag. Lika bra att jag slutar här.

Vet ni... Igår var det ett tag sen påsk! ;) Japp, så är d ..

Ha en skön fredag mina vänner, KRAM!



Kommentarer
Postat av: Nina

jooo då var det ca 17 veckor sen påsken för då blev våran bebbe till haha ;) (är i v 19 men det räknas från sista mensdag:) men vad var detsom var så speciellt då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback