Sol i hjärta sol i sinne! ;)

Då var det dags för en update igen då.. Återigen sitter jag här efter en jobbnatt. Jag är lixom i bloggartagen efter nattens arbete verkar det som.. :)

Vad har hänt sen sist då tro?! HMm.. Ja, lite av varje..

I Fredags hade vi lite tjejkväll med tacos o vin här hos oss. Jag, Mia, Therese P, Therese G och Josefin. Vi spelade spel och surrade en massa som vanligt.. Sen blev det en sväng på invit, olearys OCH Ollivers.. haha, ja en riktig barrunda nästan.. :) Men d var en bra kväll. Absolut. 

 
         
   

Lördagen var en trött dag. Var på stan med Mia, sen på kvällen var vi ut och åt med några från willys och tackade av Johan som slutat. Trevligt. Några trogna partypinglor drog vidare på fest, men jag hade lovat att jobba från 7 på söndag morgon. Så jag fick fin hämtning och for till en myskväll ist.. Inte illa d heller ;)
Vi smidde även fantastiska planer om att boka en resa snart...

Söndagen var då en arbetsdag 7-16, sen hände inte mkt den dagen. Jo förresten, reseplanerna från lördagen fortsatte och blev mer och mer färdiga.. :) Förutom detta var det häng med brudarna och en slö kväll. Gick förbi till Mia o drack te o funderade på livet, sen en sväng till jossan oxå.

Så när måndagen äntligen var här tog vi tag i saken och bokade resan... Hihihi.. Guud, så underbart det ska bli. helt fantastiskt.. En vecka i solen, precis vad man behöver.. Som jag har längtat.. Men NU!!!
7:e Maj går flyget och vi landar i Port el Kantaoui i Tunisien. Man kan nog inte bli lyckligare än jag just nu. Allt är lixom bara såå bra. 
 
 

Mer update som jag glömt att tala om är ju att jag och min kära kombo nu ska separera. En rolig tid har vi haft, men nu ska vi leta oss egna lyor. Så har ni en bra lägga i bakfickan får ni gärna tänka på mig ;)

Igår ringde dom från socialförvaltningen och erbjöd mig ett sommarjobb på östermalm oxå.. Hmm, vips blev det svårt. Jag har ju lixom sagt att jag vill jobba i stan vilket jag får om jag tar det. Samtidigt så känner jag ju alla så pass bra nu på hertsön som är det andra alternativet och dom känner mig. Det funkar så bra och jag trivs ju där.. Man får vara ute mycket på sommaren oxå. Hmm.. Svåårt beslut. Hur skulle ni gjort?!

Nä, nu måste jag nog sova ett tag.

Hoppas lika glad som jag!

*På rosa moln svävar jag omkring trallalallalaaaa... * ;)

Puss o hej!!


Kommentarer
Postat av: Josie

Jag e sååå glad för din skulle Gumman :)Äntligen !! Verkar riktigt nice hotell osv. :P

Postat av: Nina

Jobba på Hertsön om du trivs bra med det, det är ju nära backitrasa också ;)

2008-04-16 @ 19:41:21
URL: http://girls.blogg.se
Postat av: Nina A

Men vars faaaan har ni bokat resan????!!!! Era lilla liffan!!! :-) nu är jag sur... jätte sur...
:-(

2008-04-17 @ 06:51:22
Postat av: Nina

jaa jag skulle gjort det gumman men idag känns det redan mkt bättre :)

2008-04-18 @ 08:35:57
URL: http://girls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback