Schnygg Omstart!


Hej alla glada!

Har ni sett vilken schnygg blogg jag fått?! :) Bästaste Kristin har fixat den till mig. Hon är en pärla tjejen alltså, Tusen tack vännen!

Så mina vänner, nu blir det en omstart på bloggandet för mig. Ny blogg design och vips känns det mycket roligare att blogga. Underbart!

Idag är det Måndag och den måndag när Siv flyttar till Nässjö. Känns som sagt trist, men jag är glad för hennes skull och man ska ju följa hjärtat, så hon gör helt rätt.

Jag har jobbat natt hela helgen, så jobbat och sovit är väl ungefär vad jag varit sysselsatt med. När jag haft min vakna tid har jag pluggat och ätit känns det som.. Kul va?! haha, nja... Inte så värst.. Men, nu är jobbandet över och i veckan blir det plugg plugg plugg. Har en hemtenta att fixa och massa annat, så inget jobb i veckan. Så d så!

Igår åt jag en gooood söndags middag hos Danne.. pepparbiff med klyftpotatis, grönpepparsås och en god sallad.. Det var great! Efter en liten prom och den goda middagen hade en film och lite mys varit det perfekta slutet på söndagen. Meeen, icke.. Då var det bara at åka o jobba.. Kändes inte så kul, men väl där gick d fint.

Nu sitter jag här och bloggar efter nattens jobbande IGEN. Tredje bloggen på rad som jag skriver efter natt jobb... Jaa, kreativiteten flödar på morgonkvisten kan man säga..  =)

Nu är det dags för min dagliga internet runda. Måste uppdatera mig på alla bloggar som jag läser, kolla lägenheter och läsa lite nyheter. Sen borde jag kanske sova en stund innan jag ska promma till stan och ta en fika med Anneli..

Ha en fantastisk dag!

HUG

Kommentarer
Postat av: Therese

Schnyyyggggg blogg! ;) Puss

Postat av: Caroline

Snygg sida syster! :)

2008-04-21 @ 14:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback