Plötsligt händer det!


Ja, plötsligt händer det...

Jag satt ju som sagt och gnällde över detta med flyttandet imorse..


När jag hade duschat och fixat mig imorse mötte jag josefin och vi gick förbi till Johanna och kikade hur det gick för henne med flytten. Det gick bara fint och snygg är läggan.. Härligt! Vi var bara där en kort stund eftersom jag var tvungen att hinna hem till klipptiden och johanna skulle jobba. Så vi prommade in till stan vid 11tiden och jag kom itid till frissan.. :)


Guud, så skönt det är att bara sitta där i stolen och någon bara fixar och gör precis som man vill med håret. Ojojjj, jag hade lätt kunnat somna där i schamponerings stolen.. :D

Äntligen har jag fixat mitt hair, känns mkt bra. Bokade en tid för fransfärgning oxå, spännande.. :)


Efter mitt trevliga frisör besök gick jag hem och tog tag i hem tentan. Solen sken ute och jag kände mig lite bitter över att jag måste sitta inne.. Jag satt helt enkelt här och gnällde nu igen.. Funderade på flytten sooom vanligt. Helt plötsligt ringer telen och när jag svarar och lyssnar så är det ett lägenhets erbjudande helt enkelt.. Herreguuuud, vilken lycka.. Jag ringde killen som bodde i läggan nu för att höra när jag fick komma o se på den. Vi bestämde en tid och jag gick dit...

... Ja.. Jag gick dit o kikade. Lägenheten hade en jätte fin o stor inglasad balkong, men i övrigt var den alldeles alldeles för liten.. Så jag ska inte ta den.. Men ett annat erbjudande fick jag minsann, som jag hoppas kan lösa sig.. Ska undersöka den saken imorrn, så får vi väl se hur d blir. men den där lilla lilla lägenheten kan jag inte bo i. Tyvärr.. Ja, jag kankse är kräsen.. Men då får jag vara d. Hellre bor jag i tält.. ;)

Nu har jag suttit länge länge o knåpat med den här tentan, har bara en fråga kvar och nu tycker jag att jag är klar för idag..

Ska ringa Danne o höra om han är påväg. Vi tänkte fara o sola och nu är jag less att sitta här o hänga.. :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback