Ny dag...


Gårdagen var som sagt en mindre bra dag. Stressad som få var jag. Stressen är väl iofs inte mindre idag, men jag har kanske accepterat läget lite bättre.. :)

Kanske är det även detta med flyttandet  som gör mig lite stressad. Ska bli kul att flytta, men det hade ju varit alldeles fantastiskt om jag visste VAR jag skulle bo om tre månader.... ORKAA!!!

Ja, nu blev jag sådär gnällig igen. Förlåt.

Nu är det en nya dag, så jag ska tala om för er att...
Förutom dessa störningsmoment, så mår jag fint på alla plan! :)

Jag klev just ur duschen, så nu ska jag strax torka håret, platta o sminka mig lite innan jag beger mig in till stan för att klippa håret. Ska bli skönt, för det är väldigt slitet.

Efter frisör besöket blir det plugg plugg plugg hela dagen. Har hängt här baki trasa nu flera dagar, så idag tänkte jag nog sitta hemma o plugga.

Vad händer ikväll då?! Hmm.. Ja, inte mkt vad jag vet... En solning kanske, det hade Varit himla skönt... Annars har ju vekans tema varit... Tusen bröder.. :)

Nä, nu måste jag lägga på ett kol.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback