Härliga vårmorgon!


Morgon o morgon. Klockan är 10.30... Jaja. :)

Igår efter mitt pluggryck på eftermiddagen kom josefin förbi. Vi surrade et tag sen tog vi en prom till skurholmen (baki trasa) =). Vi skulle möta Johanna J oh Johanna T för att se på Tenevalls nya lägenhet. Efter mycket om och men var vi framme vid RÄTT hus... Hahaha.. Virrpanna! =)
Lägenheten var tapetseringsstadiet så den var inte klar än, men jäklar så fint d kommer bli när det är klart.. Nästan så att jag är lite avis... ;) Men, men.. Jag hittar nog min lilla lägga snart jag me hoppas jag.. Har du nån ill mig kanske?! ;P

Imorse när jag vaknade till vid fem tiden sa jag "Hoppas d inte är nå fint väder idag, så att man kan vara inne utan att vilja vara ute".. :D haha visst hade jag en underbar formulering. Jag måste nämnligen sitta inne o plugga mest hela dagen, därav mitt uttalande.. :) Efter detta somnade jag dock om, När jag sedan vaknade åt jag lite gröt till frukost och begav mig ut på en prom med Ville. En härlig vårmorgon, verkligen!

Nu MÅSTE jag återgå till plugget!

Åh, kaffe sugen blev jag oxå.

Jag kokar mig helt enkelt lite kaffe och sätter mig ner och läser.

Nog nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback