FörFödelsedagsFest

När jag kom till busshållsplatsen igår efter att ha skyndat mig som tusan, ser jag att jag missat bussen och det är 17min tills nästa går. 17min!!!! Alldeles för lång tid att vänta, så lat är jag inte. Så jag gick helt enkelt, framme innan bussen var jag oxå, inte illa.. :)

Väl framme bjöd söt Danne mig på god mat och dryck på Toscana. Galet god mat har dom där, verkligen!! 
Det var en mysig, jätte mysig kväll! ;)

Idag är det lördag. Jag som varit så himla opepp för festen ikväll har vips blivit ganska pepp. Ska bli kul. Jätte kul att fräffa folk. Har lixom känt mig lite isolerad av allt plugg i veckan.. Men ikväll tar vi igen d! FörFödelsedagsFest blir det ikväll. Födelsedagsfest är fel ors eftersom att jag inte fyller år idag, så då får det heta FörFödelsedagsFest istället.. :)

Jaja, nog svamlat om den saken. Men Ja, jag blir gnaska lessen i hjärtat av att du inte kan pallra dig hit ens en liten liten stund :(. Vara lite social och säga hej till oss. Men du gör som du vill såklart, men jag ljuger om jag säger att jag inte blir besviken!

Jag kom nyss in från en lång skön prom. Härligt. Nu ska jag städa till lite här. Dessa vackra hundar, dom är helt underbara. MEN denna årstid gör mig lite craaaazy.. Therese hade städat o gjort så fint här tidigare i veckan, men vips var det sandigt och hårigt i vartenda hörn IGEN. Suck. Jaja, jag ska göra ett städryck nu. Hoppas att det håller sig någotsånär rent till ikväll iaf.. :) Om inte, så vet ni nu orsaken.. Det är inte så att vi är slarviga. Så d så!

Då ses vi ikväll va?! ;)
 
 

Dampertsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback