Ett leende på läpparna...


Till skillnad från de tidigare bloggarna och trots en tråkig skattsedel som damp ner i brevlådan och gav mig restskatt känner jag mig glad och lycklig idag av många olika anledningar. Går lixom med ett konstant leende på läpparna. Härligt! ;)

image196

Det är fredag.
Jag är ledig hela helgen.
Min älskade Josefin har kommit hem.
Jag pratade just med min fantastiska syster och skrattade gott som vanligt.



Jag ska ut me mina girls i helgen vilket var lääängesen.
Skolan går bra trots mycket jobb.
Bra musik spelas här i läggan just just nu.
Snön är snart borta och...
DU gör mig glad ;)


Var på stan en sväng för en stund sen. Hittade inga roliga nya kläder inför helgen. Men ,men.. Jag rotar väl fram nån gammal outfit ur garderoben som får duga.. :) Var på systemet och handlade lite oxå, så nu är det ur världen. Skönt! Gick in på ticket på vägen hem och hejjade på Nina, hon var så fin så där baki disken. :) Tänk om man kunde få gå in o boka en resa nästa gång kanske. Hade ju varit grymt!!

Nu ska jag fixa en mat låda till worket, fräscha till mig lite, ta en promenad baki trasa o lämna Ville, sen gå vidare mot jobbet.

Jobbar till 20 ikväll, sen är den efterlängtade helgen här :)

Inga planer än så länge. Kanske bara en lugn kväll med ett skönt bad, vore inte dumt. Eller så kikar jag förbi till jossan o hänger gäng. Ja, vi får se vad som händer..

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Nina A

Tur att du kommer å kollar så jag sköter mig ;-)
Kram

2008-04-07 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback