Lill lördag!

Idag är det onsdag och lillördag :)

Lillördag o lillördag, som att d skulle hända nå kul.. Puh, nähäää.. Jag är bara sur o bitter idag.. Haah, kul tjej.. NEJ, men man kan inte alltid vara på topp.

Jag sitter o kämpar med min självdisciplin och försöker plugga. Har tagit en liten bloggpaus nu bara.. :)
Det är lite trögt att komma igång med pluggandet så här efter sommarn, men snart så.

Mitt kära guldarmband... Kan nån tala om för mig var det har tagit vägen.. ÅÅååå, jag blir så sur om jag tappat det :(

Saknar min syster yster... Måste hälsa på snart..
 
Hade inte så mkt att skriva idag tydligen, så jag ger mig redan nu..
Ska ta en prom tror jag, plugga lite mer o sen jobba kväll på willys.

Åååå, va less jag blir att jag inte hittar mitt armband..

Puss o hej från en sur tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback