Tentaångest och förvirring...

Ja, mina vänner. Ibland så tänker, funderar och analyserar man så förbaskat mycket. Jag är expert på det området. Jag erkänner.. Ibland blir d lite vääääl mycket. Man analyserar o funderar för att man tror att man ska förstå sig på någon eller något bättre, men oftast blir man bara mer förvirrad.
Det blir lixom en liten konflik i lill huvet =). Hahah, låter ju näåstan som att ja lider av någon form av schizofreni... MEn, jag lovar.. Så är inte fallet. Jag har full kontroll.. ;) 

Veckan som var ägnades mest åt tentaplugg. Jobbade nån timma oxå, men mest var det skola som gällde. Lite hundvakt åt söt Ville nån dag var jag oxå. Men plugg plugg var det som stod på schemat hela dagarna och mys mys på kvällarna =).

Tanken var att jag skulle vara hemma o plugga även hela helgen, men... ;) Hhah, jag var så duktig som satt heeeeela lördag, på dagen alltså. Så därför tyckte jag att jag var värd en partykväll med mina käraste vänner på kvällen. Så.. Efter nån timmas fundering.. Ja ni hör ju.. Nu var jag där igen, i funderingarnas värld.. Jaja, men allt slutade med att jag hängde med i tjejjernas partyil och kvällen blev hel lyckad. 

Fast ju det.. något har ju tydligen hänt med mig.. Jag är så "pryd" och har fått en "himla attityd". Hahaha, ja herreguud. Men en sak är säker. Barnasinnet har jag kvar, MEN att "leka" i lekparken efter krogen är INTE min grej... Sorry va! :D:D:D

Söndagen igår var luugn o skön. Såg film med girlsen o bara var laaat.

Nu är det måndag o tentaångest vecka. på torsdag smäller det, så nu my friends ser ni inte mycket av mig förrän möjligen torsdag kväll.. Jag kryper in i mitt ide o kommer ut efter tentan.

Då var det dags att fördjupa sig i böckerna igen. Ha en trevlig dag/vecka!

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åå du är exakt som jag...varför ska man fundera så mkt??? Har ja funderat på....haha..där kom det igen..kram

2007-10-29 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback