snart så..

Ja, då var den snart här.. Dagen med stoort D som jag gruvats för så länge.. Imorrn är det tenta dags. Sköönt när den är över.. Skönt att komma ut ur "idet". Haha, känns verkligen som att jag varit isolerad den här sista veckan. Har knappt stuckit ut näsan i friska luften ens.. Ni kan ju hålla era tummar för mig imorrn mellan 9-15 när jag sitter där o kämpar med rättsfallen och hoppas på att jag slipper boka tid för omtenta..

Brr, va kallt d var ute imorse... Nu fattas bara snön, sen är härliga vintern här. ;)

Idag är det besiktningdags på min gamla lägga.. Klockan 13.00
Skönt när den är över oxå. 

Jag sänder en tanke till Anna som skriver tenta NUNUNU.. Hoppas d går bra för dig gums.
Ojj, nu loggar hon in på msn tillome.. Shit, redan klar alltså.. Åå, vilken skön känsla för dig. Jag är aaavis..

Nä, nu åter till plugget..

Puss o haaaaj


Kommentarer
Postat av: Nina

lycka till gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback