Rudolf i mitt hjärta.. :D

Haha, ja herregud.. Jag fick några länkar av min kära syster idag.. Ojojj, längesen jag skrattade så mycket..
Sunes pappa Rudolf (Peter Haber) äääär ju grym. 
http://www.youtube.com/watch?v=sB78qOqIeaI
Klicka vidare till massa andra klipp o ni får er ett gott skratt. Om ni har samma fantastiska humor som jag dvs.. ;)

Dagen idag har varit bra. Ännu en härlig höst dag. Förutom att plugga så har jag inte haft så mkt för mig. Tog en prommis imorse, har handlat lite, lagat middag o pysslat på här hemma. Som en riktigt liten hemmafru har jag gått an.. :) 

Ppricken över iet på hemmafruskapet kom för en halvtimma sedan.. Tro det eller ej, men jag satte igång med bullbak.. Hihi, japp d är sant.. på självaste kanelbullensdag o allt.. Så nu är degen på jäsning o då passar jag på att uppdatera bloggen lite.. För det var ju et ***** gnäll på att jag skriver så sällan, så nu är det bara att hålla tyst. ;)

Pratade med min sötaste Frida i telen ikväll. Hon hade lika kul som jag åt Sune klippen.. Åå, gums.. Jag saknar dig så när jag pratar med dig. Saknar dig jämt, men extra mycket när vi surrar du vet.. :) Jag måste verkligen ta mig i kragen o komma ner till storstan o hälsa på..

Till helgen blir det jobb jobb.. Några andra planer har jag ej.. Lugnt o skönt var min tanke med helgen, så ska försöka hålla mig till det..

Nä, nu måste jag återgå till baket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback