Oh happy day!!

Åå, så skönt.. Gårdages bloggande om stackars mig med feber kan vi glömma nu.. =)

Vaknade imorse o kände mig pigg som en mört, nästan iaf . Som vanligt när jag får feber så ligger jag däckad nån dag, sen är det över. Skönt att d inte varar så länge och att d är lååångt mellan gångerna.
*Peppar, peppar, ta i trä* ;)

For till skolan klockan 8 och var med på d sista genomgångarna innan tentan. Kändes såå skönt.
Fast... En enorm panik känsla av att.. "Jag kommer aaaaldrig klara tentan" infann sig när jag insåg hur mycket jag lärde mig mellan kl 8-14 idag... Vilken alltså innebar att jag missat en heeel del på dessa två dagar som båda varit 8-14.. Men, men.. Sånt som händer. Nu har jag iaf lyckats bli av med min arbetsdag imorrn, så då blir d plugg för fulla muggar. Punkt slut.. STOORT tack till bästaste Tess som tog mitt pass imorrn!!!

Ett fett tack oxå till den fantastiska Emma som lät mig kopiera hennes fina anteckningar som hon fört in school på mina sjukdagar. Du är en pärla!!

Efter skolan gick jag till willys o handlade lite.
Nu har jag just gjort en hemmagjord tzatziki me myyycket vitlök ;) *mums*. Den står i kylen o blir goodare. Ska smita till tvättstugan o kasta i några maskiner tvätt nu, sen fixa klart maten.. Pitabröd med köttfärsröra, grönsaker o tzatziki blir d..

Hoppas eran dag varit lika bra som min.
 
Kramar från en lycklig jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback