Nog nu!

Alltså.. Att plugga på distans innebär många veckor med plugg hemma. I ca tre veckor har jag nu suttit hemma o pluggat. Väntat på denna vecka när jag ska få komma till skolan och få svar på alla mina frågor som jag fått under tiden hemma. VAD händer då?! Joo jag blir sjuk såklart.. Tyypiskt. Jag som nästan aldrig är sjuk, måste jag då bli det just denna veckan.. Åå, jag bliir så less... Hade jag inte haft denna förbannade feber hade jag ju åkt ändå, jag är verkligen inte den som stannar hemma i första taget.. Men nu går d bara inte.. Orkar knappt ta mig från sängen till soffan lixom.. Jaja, sånt är livet.. Snart frisk igen, men TYPISKT att d skulle komma just nuu.. Jag har ju inte tiiid att vara sjuk..

 


Ont i halsen har jag ju oxå, alltså är jag kanske en liten "smittrisk". Så.. Inte nog med att jag missar skolan o är hemma o tråkar, jag måste sova alldeles själv oxå.. ojojj, hör så synd d är om mig.. ;)



Finglin, plutt, blåbär och. Ja.. hihihi...




Systers dator har kraschat, stackarn..

Åå, jag var o kikade på plutt Joppas facebook nyss. hon hade lagt in nya fina bilder på sin stora sötmage.. Nu är det inte länge kvar tills lill bebisen kommer.. Mys.

Hoppas det kommer lite snö snart oxå. Kanske lite väl tidigt. Men jag längtar efter den. Det är ju så mörkt ute nu.

Sådärja, då var det färdig bloggat för idag. Förlåt för allt gnäll.. Men d ÄR tråkigt att vara hemma sjuk. Så d så. Nu ska jag ta ett stort glas god Brämhults juice, sen vänta på min nya serie Labyrint kl 21.. Date me tvn ikväll alltså.. Inte illa d heller :) 

Puss o kraam!!


Kommentarer
Postat av: Nina

heej plutt. jag har inte feber och är inte lika krasslig som du, har bara väldigt ont i halsen och är trött och hängig. så det är inte lika synd om mig, jag ska både skriva matteprov och jobba idag :) krya på dig plutt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback