härliga söndag!

Då var helgen över igen..

I fredags blev d häng hos Siv, sen Bluemoon... Var tänkt att vi skulle börja med Invit, men vi var så ivriga att se d nya bluemoonbar att vi vände. Stannade alltså inte alls på invit.. =)

Ja, våra förväntningar var nog lite väl höga på nya stället.. Folk i denna stad ääär ju så inbitna cleo människor att det är hemskt. Jaja, bluemoon var jätte fint o fräsch, men som sagt.. Vad som saknades var folket.. Hoppas det blir bättre med tiden, för det var DÖTT..

Therese blev less o gick hem, Mia o Lena drogs till pizzan så oxå andreas, Nina for tidigt, så var det jag Siv o linnea som for vidare till ollivers... haha.. japp, d gjorde vi.. Men var inte mkt bättre där... Men några shots hann vi me iaf.. ;) Efter ett tag pallrade vi oss till matstället för en fet pizza...

Så var det lördag och min utgångsångest var på topp... Herreguud, orka tänka så mkt.. Men alltså.. Här tränar man o försöker vara lite nyttig på veckan, sen går man ut, blir trött o sliten.. Vips känns veckans tränings heeelt bortkastad. Ett steg fram o tre bak lixom.. Det var mitt konstaterande efter den tråkiga utgången..

Nä, jag har nog blivit gammal eller nått. För jag tycker inte det är kul att gå ut.. Eller så är jag bara i en liten partysvacka.. Lät bättre det ;)

Min lördag var lugn o skön.. Vaknade tidigt o for till storheden o köpte mig lite kläder.. Tröst shopping kallas d.. ;)  Sen blev det middag o en slöö kväll framför tvn. Somnade tidigt och vaknade pigg och utvilad idag. SKÖNT! Nu har jag just varit upp i förrådet med lite sommar saker, tagit ner vinterkläder och håller på att donar förfullt. Ska ta mig till Helex lite senare och träna bort äckel pizzan från fredagen..

Farmor hade namnsdag igår oxå "Birgit" =) Så jag ringde o gratta henne. Hon babblade på som vanligt o gav goda små råd så som bara farmoror kan.. hihi, sötaste söt.

Nu ska jag ringa Mia o höra hur hennes utgång var igår. Spännande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback