Utmaning!

Kikade in på Ellis blogg och hittade ytterligare en lista. Så nu är det min tur att utmana mina bloggande vänner. Här kommer den....

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Lasses spelning. den var GRYM!!!
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov så gott.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Var o tränade.
Det sista du sa högt?
Puss o hej!
Det senaste någon sa till dig:
Puss o hej!
Vad ha du druckit idag?
Kaffe & vatten.
Vad var det senaste du åt?
Sallad.
Vad var det senaste du köpte?
Hmm.. Det var nog underkläder... =)
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Grå.
Vad är det för väder hos dig nu?
-8,4 o snöö.
Godaste glassmaken?
Vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Mm, kanske.
Sover du tungt?
Lagom tungt.
Drömmer du mardrömmar?
Inte ofta tack o lov.
Trivs du med ditt jobb?
Jodå.
Favoritklädsel?
Myskittet =)
Favoritlåt just nu? 
Tvivel med Lasse & Lisa.
Vad ser du om du tittar till höger?
En gardin i fönstret.
Vad gör dig glad just nu?
Att det äntligen kommit snöö och att det är fredag.
Vad ska du göra härnäst?
Ta en dusch.
Höger el vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu?
Pigg & glá!
Favoritgodis?
choklad!
Kläder just nu?
Träningskläder.
Sommarplaner?
Ojj, så långt har jag inte planerat.
Hur många kuddar sover du med?
1.
Spelar du ngt instrument?
Tyvärr.
Morgon eller nattmänniska?
Väldigt olika. Beror på vad som händer lixom.
Vad är viktigast för dig?
Att må bra!
Är du kittlig?
Oh yes!
Snarkar du?
Nej!
Stjärntecken?
Oxe.
Äckligaste insekten?
Hmm.. små larver kanske.
Stökigt el välstädat?
Välstädat tack!
Längtar du mest efter just nu?
En Kram.

Sådär. Då är det bara att anta utmaningen! ;)

Kommentarer
Postat av: elli

hej!! kul att nån läser min blogg..:) jo det var längesen man såg dej...hoppas du har det bra- jag har det som vanligt...kram

2007-11-17 @ 10:50:13
Postat av: Zandra

Ja men denna måste man ju göra =) Allt för att komma undan uppsats skrivandet haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback