Myyys

O vips var det helg igen.. Tiden går fort när man har roligt sägs det, ja.. Kanske är det så =o)

Läste just min käre kombos blogg.. Hon har inte sett mkt av mig i veckan säger hon.. Mäh?! ;)
Jaja, d jag erkänner att hon har rätt. Jag har varit mkt på vift, men hallå... Hon brukar minsann inte synas ofta hemma själv heller, så d så.. ;P

Vi är nog ganska lika på den fronten. Men just i veckan var väl jag värst då.. 4-0! haha :)

Nä, inte mkt hemma i veckan.. Inte heller har jag fått mkt plugg gjort. Dåligt dåligt av mig... Men jag har haft så mkt annat kul för mig, så jag var värd lite vila.. Visst?! ;)

En dag i happis på ikea & co är ett exempel på vad jag haft för mig. En heeeldag, d var mysigt! :) Men shit pommes vilken stoooor godisaffär. Vi gick rätt snabbt igenom den, men shit vilken dröm för barnen alltså.. Hade varit helt lyrisk om jag var barn där.. oooh my goooood =o) Blev inte mycket karrashopping som tuur var.. Jag nöjde mig me en lite toblerone påse.. =) På ikea var jag mest smakråd o sällskap. Blev inte heller så mkt handlat där för min del.. Lite små bra att ha saker bara... Men det var en bra bra dag!

Idag har jag o kombo varit på stan o handlat lite julsaker m.m.. Så ikväll blir d hemmapyssel kväll me glögg o julmusik.. :)

Nu ska jag leta fram julmusiken.. ÄNTLIGEN får man lyssna utan att d är för tidigt! :)

HUG

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vad mysigt det lät med julmys. Jag vill också! :-) mys lite för mig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback