Helg igen!

Yess, då var det helg igen då. Sköönt..

Veckan har varit bra. Den nya kursen i skolan har börjat och det känns intressant o bra. Väntar på tentaresultatet som vi inte fått än. Men jag är inställd på en omtenta tyvärr.. Jaja, vi får se hur det går. Men det värsta som kan hända är ju att jag inte klarar den o får göra om den, och det är ju inte heeela världen. Någon gång måste ju vara den första att skriva omtenta oxå. Hittills har jag ju klarat mig, så kanske det är på tiden.. ;) Jaja, nog om det.

Igår var vi på basket o härjade, kul kul.. Sen blev det bara slött o slappt i soffan. Gick o la mig rätt tidigt o läste en stund, men somnade snabbt :) Vaknade 10 imorse, shit.. Nu har jag sovit sådär mycket igen.. Men, men.. MAn behöver väl kanske ta igen lite sömn på helgen som man "förlorat" under veckan.. Ja, vi säger så iaf.. För nått såligt samvete ska jag inte ha för att jag sover till 10 på lördag.. NEJ!

Tänkte ta en lång skön prommis efter frukost, men blää.. Vem vill vara ute i detta äckel regnväder?! Ja, inte jag iaf.. Så jag traskade till Helex ist o gick/sprang på bandet en stund. Skönt var det!
Nu ska jagstrax hoppa in i duschen o bli som en ny människa tänkte jag. Efter duschen lite plugg, liiiiite plugg för det är ju som sagt lördag ;) Sen Får jag se vad som händer. Men ingen fest blir det.

Imorrn är det jobb 7-16.. ååh, känns lite jobbigt på en söndag.. Men kul att dom ringer mig o vill att jag ska jobba lixom. :)

Jaa, vad ska man nu skriva.. Inte nååå kanske..

Joo, min söt mamma ska flytta. Kanske jag åker hem o hjälper henne om jag har tid.

I veckan är det plugg me studiegruppen som gäller, lite jobb, träning o häng. Det vanliga lixom.

Några extra saker för dagen bara...
Humöret är på topp!
Jag har världens bästa kombo, ingen har nog så kul som vi! "Var det klockan elva?!" ;D
Den bästa grannen o mitt kex Jossan gör mig glaaad!
Min Mia är en klippa!

Japp, då var det färdig bloggat för idag!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback