Goomorron gomorron!

07.59 är klockan nu när jag börjar på dagens blogg. Somnade tok tidigt igår, så idag vaknade jag pigg o glad 7.30.

Vad har då hänt sen sist.. Ja, jag var som sagt på Rimfrost och jobbade i söndags 7-16, det var kul. Längesen jag var där, så lite ringrostig kände jag mig.. Men man är rätt snabbt inne i det igen. Efter jobbet kom jag hem till ett dukat middagsbord. Bättre kan det ju inte bli efter en arbetsdag.. Jätte gott var det oxå. Tack tack kombo :o)
Efter den goda middagen tog jag en dusch, sen liftade jag med therese "baki trasa"... Hahaha, ja hon skulle till Hertsön o träna hund, så hon var snäll o tog en extra krok o släppte av mig.. :o)

Sen var det måndag och plugg här hemma som gällde. Söt Ville var här o gjorde mig sällskap, då går det alltid lite bättre än vanligt. Ja, ni vet det är ju inte bra att sitta o baaara plugga en hel dag. Liiiite distans måste man få, perfekt med en söt hund är det då. ;)

På tisdag jobbade jag på Rimfrost igen 14-12.15... Det gick bara fint då me. Skönt!
När jag slutade for jag hem o sov, sen var det jobb på willys 9-18 igår. Jag är ju inte så van att vara på kolonial o lyfta o springa en hel dag.. Hahah, jag var heeelt död när jag kom hem alltså.. Tog ett skönt bad och såg tv. Somnade till uppdrag granskning som började 20.00. Saaatan, jag som hade sett fram emot dubbel avsnittet av Grace.. Vaknade 23.00 o då var det slut...Typiskt. Pallrade mig till sängen o fortsatte sova till 7.30 imorse.. ojoj, vilken trött tjej.. :o)

Ikväll är det Winnerbäck!!!!! Ååå va jag längtar, det ska bli garn kul! Ojj, va vi ska skråla min bästaste kombo o jag!!

Nä, nu lite frukost. En prom, sen plugg..

Ha en bra dag everyone! 

PUSS.

 

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback