En till lista.

Ännu en utmaning. Denna gång från min kära kombo!


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Hoppsan, gomorron!

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
120 kanske... Lite mynt oxå.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest.

4. Favoritplanet?
Jorden.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Therese P

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Let me go. Med 3 Doors Down.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En röd o vit rutig skjorta..

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Kanske ibland.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Hallå jag är ju inne, har inga skor på mig. Men senast jag hade skor var det nog puma som gällde.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Mittimellan. Mysbelysning är bäst ;)

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Då hade jag tentaångset som fan o försökte somna.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Ja, d gick bra"

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Vet ej.

14. Vilket uttryck använder du mest?
"Tur då" och "jävulskt"

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Pappa

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Quattro.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Jaa, d beror på vad man menar med drog.. Hmm.. Men två kanske..

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Ingen alls.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Min bästa tid är nuuuu! :D.. Nämen, 23-24 är nog den bästa faktiskt..

20. Din värsta fiende?
Lögnen.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En mysig sommarbild från stugan.

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Minns inte.. Har suttit tyst här ett tag nu o är såå inne i listan.. :)

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Pengar

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja, d gör jag nog.

25. Senaste låten du lyssnade på?
Gå på vatten, me Lasse.

26.
Senaste imköpet?
En mjölk & en mini mat på ica nyss.. :)

27. I ditt senaste sms skrev du?
"Ååå, hälsa grattis till plutten från mig!"

Så, då har jag fixat utmaningen! ;)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback