Blischtschack

En schnabb blogg schpeschiellt för emmisch!
Ja... När man schitter långa dagar i scholan är d ju fantaschtischkt vilken damp man kan få.. Att bryta ut i ett fett schkratt anfall är kul. MEN inte när man inte får.. Mitt under en föreläsning tillexempel.. Så klart händer det mig.. Och det går inte att sluta.. Haha.. Nästan så att jag var tvungen att gå ut, men jag lyckades stopa anfallet i sista stund. Tack Emma för att du lyser upp min trista vardag i skolan.. :)

Nu hag jag äntligen kommit hem från skolan. Den intensiva skolveckan är över och jag är ledig hela helgen. SKÖNT!! Tog lite sovmorron imorse oxå, d var jag värd ;)

Vilken härlig dag!!
För det första har min älskade mamma fått en fin lägenhet i stan hemma i söta Kramfors. Jag är såå glad för hennes skull.
För det andra fick jag bort min arbetsdag imorrn, så jag är leeedig. Nice.
För det tredje har jag fått böckerna jag länge väntat på i posten idag.. Toppen!
Sist men inte minst.. Jag har klartat tentan! YEESSSSSSSSSSSSSS! Det är en så fantastiskt härlig känsla.. Ååå, va jag är braa! ;)

Nu lite bra musik och ett städryck!!

Kramar från en sjukt lycklig jag!
Nu lite bra musik

Kommentarer
Postat av: Nina

grattis gumman :)

Postat av: Therese

... och detta firar vi med fest ;)

2007-11-23 @ 12:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback