Sommar sommar sommar

Yes, nu känns d som att sommaren är nääära. Eller är den kanske redan här.

Sista tentan är gjord så nu kan jag äntligen vara ledig LEDIG. Helt galet skönt att vara utan massa krav och plugg på samvetet. Att kunna läsa en BRA bok som inte har ett skit me skolan att göra, kan d bli bättre?! Nää, d är underbart helt enkelt.. :) Börjar inte jobba förrän V25 heller, så jag har nästan lite sommarlov nu.. :) Fast d blir nog en del extra jobb iaf. Lite extra slantar till sommarn är ju inte helt fel.

Helgen var ganska lugn o städad. Blev lite fest på lördag me chixen, men annars mest jobb.

 

Jaa, vad mer jag ska skriva. Jag har lixom kommit av mig i d här me bloggandet.. Fantasin o skriv nerven är inte riktigt på G.

Känner lite hemlängtan till kära Kramfors o la familia faktiskt.. Var ju morsdag igår o allt. Jag hade oxå velat fara till mammsen o äta middag. Men, men.. Kanske tar en liten hemresa snart vem vet.



Måste ta mig till stan o köpa nya träningsbyxor har jag insett.. ALLA har gjort sitt verkligen. Måste ha köpt som samtidigt eller nå, för nu sjunger verkligen allihopa på sista versen. Shit alltså, nä..MÅSTE köpa nya omg!!

Jaa, vad händer annars i livet förutom sommarlov, jobb, hemlängtan, fest & träningbyxor???
Jaa, d vetti tusan... 

Morgonprommisarna för josaan o mig går sisådär.. Gaanska duktiga är vi väl ändå.. Haha.. ja GANSKA sa jag.. 9.00 "daten" här utanför sker lite nu o då. Men oftare ska d bli. Tur då för att vi bor så nära att vi lätt kan dimpa in o snacka skit o hänga gäng oxå. Här kommer en bild på mig o min bästaste granne, friend, "prommare" ja, jag kan fortsätta, men d tar sån plats åsså blir ni nog "jävulskt" less att läsa.. Orka lixom! ;P



Kombo livet går lika bra som tidigare. Vi donar på me våra mat o städ veckor o det går ju alldeles utmärkt. Fixat på altanen har vi gjort nu oxå, så nu sitter vi o njuter av solen så ofta vi kan.. Härligt härligt... 

Kombos!

Våran såkallade "studie" är nu utförd, så dags för en ny.... CHECK! ;)

Jahaa, vips försvann alla bilder jag lagt in.. Kul.. jävulskt kul... Grrrr... Jaja.. NU är dom här iaf, tur då för d.

jag är jävulskt lessen om ni tar illa upp o tycker jag skriver jävulskt mycket jävulskt.. Men ett litet virus har drabbat oss och det går inte att sluta.. Men, men.. Nu ska jag sluta babbla så jävulskt mycket. Ha d fint din nyfikna lilla tjuvläsare! ;)

Puss o Hej!



 

Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan, vi känner inte varandra men jag kom in på din blogg av en slump och du verkar vara en trevlig tjej.
Det är så att jag arbetar som Hudvårdskonsult för Mary Kay. Vi är ju sedan 2006 sveriges bäst sålda hudvårds- och makeup märke.
Jag tänkte fråga dig, eftersom vi försöker ge alla chansen att åtminstonde kunna säga att de har fått PROVA våra produkter vid något tillfälle, om du skulle vara intresserad av att just få prova lite? Det är helt kostnadsfritt och du får gärna ta med dig 1-3 vänninnor om du vet någon som kan vara intresserad. Det brukar bli en härlig stund på ca
1-2 timmar, och ett utmärkt tillfälle att få umgås med sina vänner. Det finns inget som helst köptvång utan jag är glad bara jag får chansen att visa vilka otroliga produkter vi har. vi har ju även en helt fantastisk karriärmöjlighet som vi erbjuder som man får anpassa helt efter vilket liv man har och det finns inte ett enda krav, bara en massa underbara tjejer som
man får skratta och applådera mycket tillsammans med. Gratis utbildning och mycket mer. Visst låter det intressant. Jag kan väl få visa för dig vad vi gör och berätta lite om Mary Kay som företag. Hör av dig till mig så bokar vi in en tid. MVH /Sara Lundmark

2007-06-07 @ 17:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback