Tjo!

Hejåhå, så fort tiden går alltså.

Vi har hunnit med en galet kul personalfest med willys gänget och en jätte mysig midsommarhelg me dom bästa :) Här kommer lite bildbevis från p-festen.


                           


OCH midsommar...


                                  


På självaste midsommaraftonen var vi ute i persön. Grillning, kubbspel o festande roade vi oss med där. Mys mys var d. På fredag grillade vi här hos oss, sen pallrade vi oss till färjan, inte illa d heller. En eftrerfest blev d tillome, och vi skulle bums gå hem till mig tydligen.. jaja, sa jag till slut, på ett villkor. JAG TÄNKER MINSANN INTE ROA NÅN! :D:D hahhaha, sagt o gjort vi gick hem till mig, MEN jag somnade som en stock under täcket efter en stund. Vaknade pigg o gla o alla var borta. Hahah, d kallar jag mkt bra efterfest värd. Men, jag hade faktiskt varnat. Så d så.. ;)

Idag har jag o Nina hängt på stan o shoppat lite på rean o nu måste jag bika till jobbet.

Puss o Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback