Söndag, bloggens dag?!

Ja, jag tror minsann att söndag har blivit bloggens dag. Haha... På sista tiden har min bloggnerv börjat klia lite just på söndag. Så.. Jaa, bloggsöndag var ordet!

49479-125

Jag har hållit mitt ord från förra bloggen. Inget festande än så länge.. Känns sköönt. Har iofs jobbat natt hela helgen, så har inte kunnat heller.. :) MEeeen, i onsdags hade jag kunnat om jag velat, men.. Icke.. Nä, nu ska jag spara pengar som tusan så att det kaaaanske kan få planeras en sista minuten resa i höst. Hoppas att jag inte jobbbar ända fram till skolstarten bara.. Jaja, d löser sig.

Helgen har varit mkt bra trots jobbet. Tack till alla härliga vänner som underhåller mig med roliga telefonsamtal mitt i natta.. :D


49479-126

Regnet har dock ööst ner hela helgen, inte alls så kul. Fast ganska mysigt mys väder ;)

49479-124


Jaa... Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt.. Har lixom inte hänt så mkt i mitt liv den senaste vekcan. Igår sov jag typ heeela dagen, verkligen hela dagen alltså.. Fy.. Sånt gillar jag INTE.. Meeeen, för den här gången var det godkänt, så d så :)

Hmm.. Annars då?! ;) Jaa.. Jag vet inte..

En teckensråks kurs vill jag gå. Håller ju på att tappa mina teckenspråks kunskaper fullständigt känner jag. Hade varit kul me en liten uppfriskning av de, sen en fortsättnings kurs kanske.. Har ni den till mig, så säg till!

Nä... Nu en prom, en dusch, lite mat..

Hörs o ses!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback