Kul me höst i juli!

Ja alltså.. Jag älskar hösten. Den är tok mysig, men den behöver ju inte komma redan i juli. Jag vill gärna upplev ALLA årstider ÄVEN sommaren. Men, d kanske är för mycket begärt. Har regnat nu jäävulskt länge, så nu räcker d! Jaja, idag har d faktiskt inte öst ner.. Men någon sol mer än fem minuter har jag minsann inte sett till.. Men, men.. Kanske att den kikar fram lagom till helgen. "Den som väntar på nått gott" :)

Idag har det inte hänt mycket i mitt liv. LAAT har jag varit..
Var förbi till Sivan i ny läggan en sväng. Mer o mer ornding o reda får dom där. Sen pallrade jag mig hem o lagade middag. Lasagne blev det idag. Gott gott! Nu sitter jag här o fördriver tiden tills jag ska iväg o jobba. Näst sista natten nu, sen blir d dag o kväll till veckan. Känns jätte skönt. Hela jag blir upponer av att jobba natt. Sur o gnällig o konstant trött. Nej, nattjobb är inget för mig. ingen längre period iaf.

Vad händer till helgen då?! Jaa, d vetti tusan. Jag känner för att rymma iväg ut till nån stuga i skogen vid en sjö o bara vara.. Men, så blir nog inte faller.. Får nog "stå ut" med stadslivet ännu en helg..

Jaja, förlååååt.. Vet att jag låter lite bitter.. Men jag lovar, det är jag INTE.. Bara på lite mindre bra humör;).. Man kan inte alltid vara på topp, men nästan ;)

Jag har läst ut min braa bok oxå, vad ska jag nu pyssla med hela natten på jobbet.. Hmm.. Jaja, d löser sig..

Party on!
Till helgen?!
Vem vet. man ska aldrig säga aldrig. OCH.. Det blir ALDRIG som man tänkt sig.. ;)

Jaja, blablablaaaa...

Hörs o ses. Kanske!
kisses´n hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback