IBS

Tjipp!

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Vissa är så duktiga o bloggar o har sig varje dag, herrgud jag får nästan lite dåligt samvete. Blir så mycket att skriva om oxå när det är så långt mellan gångerna. Nästan så att man inte minns vad som hänt sen sist :)

Men jag ska göra ett försök. Hmm.. Ja, vi kan ju börja me jobbet. Jag trivs fortfarande mkt bra. Har jobbat klart mina nätter, så nu är d mest dag o kväll som gäller. Ganska skönt kan jag lova..

Fin främmande har jag ju haft oxå. Syster yster o Markus har ju varit här o hälsat på mig i helgen. D var galet roligt att dom äntligen pallrade sig hit. Mkt skratt har d blivit.
På torsdagen när dom kom åt vi lite tacos med jordgubbar o glass som efterrätt.. D var mkt gott. Sen blev det lite kortspelande och en film. På fredag när jag slutade jobbet gick vi på stan, satte oss i solen o tog ett glas vin/öl/cider. Himla mysigt var det. När vi kom hem grillade vi gott, tog en prommis runt gültza, sen ännu lite mer kortspel och en till film.. :) Lördagen spenderade vi rätt mkt tid på stadilon med lite shopping. Sen på kvällen blev d fest hos Jossan, sen utgång. Väldigt lyckad kväll på alla sätt! :)

                   


På söndag blev det en flottig pizza innan dom for hem igen.

Sen har det nog inte hänt så mkt mer som ni bör veta ;P

"ibs" &  "ika" glömde jag att nämna för dig som förstår d... Absolut inte helt fel. Nej, nej.. Riktigt mysigt, eller PEERFEKT kan man oxå säga! ;)

KRAM KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback