Ännu en söndag

Jahapp, då var helgen över igen då. Självklart har vi varit ut även denna fredag OCH lördag.. Hejåhå..
Nu får d vara nog på festandet för ett tag framöver, så d så.
JAA, jag vet att d är sommar och att då är d väl klart att man ska festa.
Jaja, kanske d.. Men nån måtta får d väl vara. Allt bara förfaller juh.
För det första gör man inte mkt vettigt under helgen eftersom att den största tiden går åt till att sova för att man är så trött efter kvällen/nattens fest.
För det andra är man trött o sliten även halva veckan eller ok, inte halva kanske. Men man är inte riktigt me i svängarna förrän ja, okdå.. På tisdagen kaanske man känner sig som människa på riktigt igen. Ja, o då går ju halva tisdan åt till att komma in i vardagen igen, ja att lixom förstå att.. Ja, nu är d vecka o nu ska vi träna o jobba osv.. Man har alltså inte riktigt måndag förrän på onsdag. Låter detta hälsosamt tycker du?!? Nä, d tycker iaf inte jag.. Fy!
Sedan för d tredje, så.. OM man nu mot förmodan känner sig lite hurtig, tränar, springer o skippar onyttigheterna. Då faller ju allt detta under partyts heta helg. På måndag (kanske tillome onsdag nu då om d är så illa) när man startar igen, så är man ju tillbaks på ruta ett igen. HUR kul är det då?! Inte alls kul tycker jag. Nej nej.. Ni hör ju hur klok jag är.. Så... Vad är problemet?! ;) Jaa, jag vet inte.. Jag har väl jävulskt dålig karaktär helt enkelt.

Jajaja helgen var bra iaf, så d får väl gå för den här gången då.. ;)

På fredagen blev d färjan me girlsen, d var kul kul och det blev sent sent. Så lördagen var en trött dag... En liten liten prom för lite mat var enda ansträngningen. Illa illa.. Men, men.. D var d värt :)

Så var det lördag o vi laddade om. Segstartad var jag minsann, men trägen vinner.. Haha.. Vi satt o babblade massa skit här hemma jag o Therese, sen begav vi oss till färjan. Vi tyckte dock inte att stället höll måttet, så vi gick vidare till terassen. Men inte heller detta dög för oss. Kräsna tjejjer.. Meen, vi är inte bittra. Go o gla gick vi vidare till oléarys, som dock stängde klockan två o vi kom väl halv två kanske.. Så invit kanske?! Nej nej, dom stängde oxå två. Så.. vi hamnade på Corsica. Haha, har aldrig någonsin varit där förr. Men nångång måste vara den första, och en sånhär kväll var d ju ganska passande. Stället var inte sämre än nått annat, men hem gick vi efter 10min ;)

Ja, imorse vaknade jag pigg o glad faktiskt. Tog mig till willys o jobbade ett extra pass för nån som festat hårdare än jag ;). 11-18 jobbade jag, d gick fin fint. Men som en död sill kände jag mig när jag kom hem. Har inte gjort ett skit på hela kvällen o nu ska jag snart sova. Ja, ni ser juh.. Man gör inte mtk vettigt när festnerven ligger på. Nää, SKÄRPNING!!!

O du... I veckan vill jag ha sol, så d så!

Kram o goos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback