Onsdag


Det var en pers att kliva upp imorse. Fy va trött jag var. snoozade o snoozade, men till slut var jag tvungen att kliva upp. Det är inte lätt d där att ta sig upp. Jag har ju blivit så bortskämd nu när jag inte behöver ställa väckarklockan på 6 varje morgon. Nu för tiden sover jag skönt till 8 när klockan ringer. Utan den lilla rutinen skulle jag inte klara av distans studier. Men blir man bara van så går d bra. Tur då för d! =)

JAhaa... Nu ringde telen oxå.. MEnååååååå.. Ja, så känns d.. Sluta bara tjata, så blir allt bra.. Vill man så kan man.. D är mitt motto.. MEn nu vill jag inte, så då kan jag inte heller.. Så är d, tyvärr. Punk slut.
Jaja, nog om detta.

Jag hämtade ut min tenta idag oxå.. En chock fick jag då. Alltså.. Jag var så duktig!! :):) Haha.. jaa, visst låter d lite skrytigt. Absolut.. Men, lite stolt blev jag allt. Alla rätt på första delen, ett fel på andra och alla på fjärde oxå!! Den tredje delen kanske ni undrar över.. Haha, den pratar jag inte så högt om. Var ingen höjdare, men godkänd iaf ;) 

Mor är fortfarande här o hälsar på. Passar upp mig me mat o allt möjligt. Idag när jag kom hem hade hon tok städat till mig. Himla snällt verkligen.. Men imorrn åker hon hem. Jätte kul att hon varit här, men nu börjar vi gå varandra på nerverna, så... Jaa, d är bra nu! :)

Jag har röjt i mitt förråd oxå, väldigt skönt. Har kastat massa saker som bara stått där o skräpat flera år. Så nu har jag väl organiserat där nere i förrådet och kan börja min flyttpackning i god ro. :)

Jag har ju glömt att berätta att jag köpt sveriges rödaste vårjacka.. =) ojoj, den är verkligen röd alltså, men fiiiin!

Imorrn åker jag me therese till pite o hjälper henne att flytta, samma på fredag. Sen i helgen ska jag jobba o jobba. Kanske hittar på nå kul på lördag kväll, man vet ju aldrig. 


Nu ska jag dricka lite kaffe o se tv.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback