En svårslagen helg...

Jamen tusan vilken helg tjejer!!

Helt galet kul har vi haft det hela helgen..
Var lite fundersam om jag skulle följa me ut på fredag, men klart jag gjorde d iaf tillslut. Och tur var väl d, för vi hade himla kul. 


Me & Jos

Jag o Lina

Jag o josefin

Therese o jag

Crazy kiss


På lördag pallrade vi oss till mcm för den vanliga skvaller fikan, satt där o slöade rätt länge. Konstaterade att kvällen verkligen hade varit kul. Vips insåg vi att en favorit i repris måste fixas så fort som möjligt.

Var rätt trötta o slitna, men va tusan.. En liten powernap, sen var allt i sin ordning igen. Hoppade in i duschen o laddade om.  Lite trögt gick d i början kan man säga, men vi var snart i fin form :)
Sjöng, dansade o hade himla kul hos Josefin innan vi gick till cleo preciiis som dagen innan. Ja.. Favorit i repris blev d minst sagt. Jätte lyckad kväll även på lördan alltså, så.. Sammanfattningen av helgen är ju helt enkel. TOPPEN!

Tjeeeena!

kombos

Jog o jos på cleo

Josefin o jag

Haha

Ja, som ni ser hade vi riktigt kul.. :D

Idag har varit en riktigt slöar söndag.. Välbehövligt kan man säga. Men för en sån toppen helg kan man inte begära så mkt mer. Helt klart värt att slöa bort en dag.

Ni är guld värda alla mina vänner. Vad vore livet utan er.. Inte nå, så d så!
Tack för denna svårslagna gala helg!

Snart blir jag kanske kombo oxå. Ska bli kul.
O ni kan räkna me en bra inflyttningsfest!

Nu ska jag ner i soffan, under filten :)

Och imorrn vardag igen, plugg o jobb är det som gäller. Inget ovanligt planerat än så länge alltså.

Puss o go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback