Jobb, jobb, ledigt, ledigt..

Jaa, förra veckan blev det mycket jobb, även hela helgen.. Men d gick bra. Ibland är det nästan skönt att jobba helg.. Man har lixom en anledning till att ta d lugnt.. ;)

Jag gjorde inte många knop i helgen vill jag lova..
På fredagkväll blev det, (efter mycket om och men) tacos & film. Tss, ja liiiite omständigt var d innan det väl blev av. Men tillslut blev det riktigt bra. En mysig kväll helt enkelt!

När jag kom hem från jobbet på lördag tog jag ett bad och TÄNKTE se en film. Men som vanligt så somnade jag. Vaknade av att Mia ringde vid tio, sen pallrade jag mig till sängen där jag somnade som en stock och sov till tio på söndag morgon.. :D  Haha.. ja, men inte ska ni tro att jag var utvilad för d.. Nej, nej.. Hade nog fått för mycket sömn tror jag.. När jag sedan igår pallrade mig till jobbet för att jobba sista dagen på helgen, var det iiinga problem. När dagen var över var jag lycklig. Nu är jag ledig ända till fredag.. :)

Är förkyld och känner mig hänging oxå, snorar o nyser hela dagarna.. Men, men.. Man ska inte klaga, det går över.

Min första lediga dag var helt PERFEKT...  Imorrn, blir en hemma dag. Ska handla, tvätta, laga mat o så.. Ja, helt enkelt agera lite hemmafru :). På onsdag blir det lite bärplockning me Annelie & Marlene, ska bli mysigt.

Kombolivet flyter lixom på som vanligt. Men vi ses sääääällan känns d som. Fortsätter att gå om varandra hela tiden. Lite konstigt lixom att den kompis man bor med är den man träffar minst. Men som sagt.. Vänner är som stjärnor. "Ibland ser man dom sällan, men man vet att dom altid finns där".

image138

Åååh, vad jag längtar till sol, bad, goda drinkar och utlandet!!! Helt sjukt nice hade d juh varit.. Men, men.. Jag gjorde visst ett val utan att jag själv visste om det.. En ny mobil och böcket till nya kurserna i skolan. Jaa, det var vad jag la mina utlandspengar på. ORKA!! Jaja, kanske kommer en resa senare. Man vet ju aldrig. 
Imorrn ska jag köpa en trisslott, sen far vi! ;)

Nä, nu får d vara nog bloggat för idag.

Tack & Hej!


Kommentarer
Postat av: Josie

hihi jaaa jag står vid mitt ord nu :P kollar aldrig mina kommentarer, hehe. puss Love yoou.

2007-08-21 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback