Update...

Till alla er som gnäller på uppdateringen här...
Undrar ni hur jag har d?!
Ring o fråga vettja ;)

Har just kommit hem från kalas hos Nina som fyller 22 idag.
GRATTIS till dig vännen.

Har varit duktig me pluggandet idag faktiskt.. Är äntligen färdig med boken jag höll på med o nu klurar jag på min lilla uppsats. Är det skillnad på hjälpen man ger till män / kvinnor inom vården? Det är frågan... Haha, ja då vet ni vad jag skriver om oxå. Så.. Har ni nå heta tips, så är d baaara att tell me.. :)

Tänkte gå o rösta idag eftersom att jag inte är hemma på söndag. Men, när jag kom till, vad  JAG trodde var ett ställe att rösta på. Fanns d inte minsta lilla tecken på val där minsann.. Så, jag prommade tillbaka hem utan röstning.  Nytt försök på RÄTT ställe imorrn kanske.

Hör att d är utfrågning nu på tvn..
Ojojjj, d kan jag ju inte missa.. ;)
Jajjja, jag vet.. D ääär som att komma hem till mamma när ni kliver in genom dörrn här o val debatterna är på hög volym... Haha, ja.. Sånt är livet.. Men erkänn.. D är faktiskt rätt inressant o roligt att lyssna på. Jaa, jag visst d.. O du.. Ring för guds skull inte mitt i!!

Imorrn ska jag kaaaanske testa Pilates.. Vetti tusan om jag törs.. Haha, lite feg lixom..  Känner mer för att gå på mina trygga aerobics pass där jag är som hemma.. :)

Therese...  Du fååår inte bli sjuk nu igen. Helskotta, skärpning!
Vad har jag sagt att om att springa ute sent på nätterna utan kläder!! :D

Ännu en blogg med sista ordet till världens bästa farmor!
Hon har Äntligen fått sitt hus sålt. Det var dagens bästa nyhet. Jätte skönt för henne.

Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback