Dagen med D

Jaa, då var det äntligen dags för dagen med stooort D.
20 sept. Jag har väntat sen i maj o idag 08.00 var det äntligen dags för min tid hos ögonläkaren..
Han började med att kolla synen.. Iiiinga problem med den. Sen mätte han trycket o det var 14 på båda, tydligen precis som det ska även d. Jahapp, då började resten. Han tittade o tittade i mina ögon. Pillade o petade. Sedan sa han...
- Jaa, jag förstår om det rinner över ibland, för du har väääldigt trånga tårkanaler...
Han tittade lite mer o sa..
-Ojojj, jag har aldrig sett någon med så små tårkanaler som du.
Men förutom att jag tydligen har sveriges minsta tårkanaler hade jag även någon form av infektion tyckte han att det såg ut som. Så, jag fick ögondroppar som jag nu ska anv i 6v. Blir d inte bättre av d, så måste han göra något åt mina små tårkanaler. Och det enda man tydligen kan göra är att klippa upp dom.. KLIPPA?! Helskotta, d lät inte kul. Hoppas verkligen att dropparna hjälper.
Jajja, d löser sig nog.

Var ju i Ume i helgen me mina gala brudar :)
En härlig reunion helg hos Amanda. Jag, Frida & Annie var d som kom o vålgästade henne.
Vi hade verkligen en jätte kul helg. Var så himla längesen vi träffades allihopa, men d kändes som igår :) Så skönt när man känner varandra så väl att d blir så.
Ja, tack brudar för en toppen helg!!!

Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback