Blogg..

Blogg..
Jaa, blogg, blogg..

Varför har man en sån egentligen..
För att skriva av sig? Ja, d är sant.. Men.. När jag behöver skriva av mig är det ju oftast för att jag är less på saker o ting.. Så.. Jag tycker lite synd om er som läser.. Det enda ni får läsa är ju gnäll.. Men, men..Ingen har ju egentligen bett er läsa, så.. Äsch, jag fortsätter o gnäller när jag nu känner för d. Dom som inte vill behöver ju faktiskt inte bry sig. Så d så..

Jaja, tur då att fler o fler slinker in här i blogg träsket. Välkommen girlie =)

Som vanligt som är jag mitt i mina framtids planer..

Åsså lyssnar jag på tok bra musik nu när jag skriver även. by the way lixom. ;)
"R. Kelly - Burn it up"
Det är nästan så att d rycker lite i dans nerverna..

Jaa, mina framtids planer då..
Huuur ska dom sluta tro?? Är d nån som kan tala om d för mig, så GÖR d.. Jag blir galen. Kommer nog aldrig någonsin veta vad jag vill, så.. NU får d vara nog. Till hösten ska jag börja plugga, så är d bara. Kan inte vänta längre nu..

Sen kommer då frågan, som vanligt. VAD ska jag läsa.. Jaa, d vet man aldrig.. MEn.. Specialpedagog vill jag ju bli. Så.. Måste väl börja med lärar utb då.

Jaa, vi får se vad som händer.

Öh, hörre du..
Det är inte så långt till sommarn nu..
Har börjat pyssla med sommar schema på jobbet, så då inser man att d är rätt nära. Man känner ju dock inte samma när d är -25 ute, men.. Det ÄR rätt nära. Jag lovar.. ;)

Nä, nu ska jag sluta svamla..

Ska fortsätta lyssna på min härliga musik, sen lägga mig o läsa lite bok.

Sist, men inte minst tänkte jag somna, så att jag orkar upp till mitt fantastiskt underbara jobb imorrn.. haha.. Och NEJ NEJ. jag är inte ironisk.. :)

Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback