Tjipp!

Då var d söndag igen..
Är oftast så när jag bloggar..

Igår var d p-fest me bowling, grillning o så..
D var trevligt..  Mitt lag vann även bowlingen om ni undrar.. ;)

Världens bästa Ninni var ju dock på kusinträff hon den lilla svikaren..  Men vi tar igen d på fredag. Så d så.. :)

Mina ****** ögon fortsätter att rinna..
Jag bliiir så lessen. :(
Tråkigt att gå osminkad o känna sig ful o trött hela dagarna..

Så.. D var kul att fixa sig lite extra igår, även om d ganska snart hade runnit bort av tårarna.. Men ,men.. Nu har jag fått nå dunder droppar av Johan, ska se om dom hjälper.. Spännande..

Laddad för p-fest.. ;)


Känner mig lite bekymrad oxå..
Vad händer i våra länder? Så känns d..  Folk är helt galna..

Imorrn ska jag se på lgh.. Hoppas d går braa..

OCH.. På onsdag försöker jag igen me min lilla hemlis.. ;)
Tredje gången gillt..

Lycka till!
Tack!

Therese min gums, åker på tur imorrn.. :)
Skönt för dig.. D kommer bli bra.
Du är bara såå bra gumman. En riktig vän!

KRAM!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback