Längtar efter min bok..

Söndag idag...

Har haft en jätte skön ledig helg. Var hos Mia i fredags o lagade god mat. Drack lite vin, umgicks o surrade. D var trevligt.. Gick förbi o sa hej til några festprissar. Men var hemma före tolv.. Tur att vi är så lugna o skötsamma.. Haha..

På lördag hade vi en heldag på stan..
Var helt slut när jag kom hem.. La mig i soffan o läste lite, sen var d kört.. Somnade o vaknade 19.30.. Då var d tydligen dags att rycka upp sig. Cammi & Mia kom hit. Vi fixade till oss lite. Pallrade oss till olearys där vi satt o surra ett tag.. Sen bar d av till grace.. En helt ok kväll..

Mia pia & Jaa..


Idag har jag inte gjort så mkt alls.. Varit o solat, prommat, lagat mat & sett film. Åsså läst min bok förståss.. Jag är helt fast.. Längtar nästan till jag ska gå o sova så att jag får läsa lite.. :)

Imorrn är det måndag.. hääääärligt.. I Love måndagar.. Verkligen.. *ironi deluxe*
Men, men.. På tisdag är jag ledig iaf.. Men sen jobbar jag hela veckan o helgen..
Personalfest på lördag har vi oxå.. Grillning o bowling o grejjer tror jag d blir.. Ja, d blir nog bra..

Nu ska jag fortsätta min lata söndag ;)

Men, sen är d slut på slöandet. Har varit sååå lat me träningen nu ett bra tag, så.. Imorrn är d dags att ta tag i saken igen.. Ska blir skönt faktiskt..

Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback