Therese... Jag har laddat.. =)

Söndag idag...

Helgen har varit riktigt lugn o skön.
Jobade 7-18 på fredag, så.. När jag kom hem hände det inte alls så mkt...
Såg tv o bara slöade. Somnade rätt tidigt faktiskt, känns lite tråkigt på en fredag kväll, men.. Man behöver väl d ibland.
 
På lördag vaknade jag runt 8 pigg o gla. Åt lite frulle & gick o träna.
Tvättade o fixade lite här hemma. Sen kom Nina förbi. Vi for till Kvantum o handlade o dampade lite sooom vanligt..  :)
Kvällen var tok lugn på lördag oxå. Annzo kom förbi, så vi surrade & såg film..
Kalle & Choklad fabriken.. Hhaha... Herreguud, vilket filmval va?! Jaa, jag har hört mkt om filmen, men varit lite antti. Nej men guu, nä den vill jag inte se.. D är ju barnprog. Så har jag resonerat typ.. Men.. Den var faktistk kul.. Vi fick skratta en heldel kan jag lova.. 
8 Mile var sen på tvn upptäckte jag, så.. Då såg jag den oxå. 
Surrade me Miapia i telen och sen var den dagen slut.. 

Så..Jag har inte gjort så mkt i helgen, men.. Utvilad är jag iaf.. 

Jag laddar till nästa helg ist. För då slår vi klackarna i taket i Pite igen, visst?! ;) 
Yeeess, Therese.. Klart jag kommer mé!

Det är såå soligt o fint ute. Ser riktigt härligt ut. Hade varit mysigt me en lång prommis. MEN, då kollar vi på termometern o ser... -23.. =(
Tyyypiskt. Man fryser ju ihjääl..
Men, men.. Jag tar nog en prom iaf.. En liten.. =)
Sen ska jag fixa nån god dinner, pallra mig till stepin o träna lite.
Sist men inte minst går jag nog o solar.

Imorrn, ska jag till frissan oxå. ÄNTLIGEN!!
Fyy, nu är jag hemsk i håret, så.. D ska fixas.. Vet inte vad som ska hända, men.. D blir en överraskning.

Nä, nu ska jag traska ut på en liten prom!

Puss o goo!

Kommentarer
Postat av: .svarta.hjärtat.

lalla dumpidump

"studdie me"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback