Måndag igen...

Då var d måndag igen..

Helgen har varit bra.. Har baaara tagit d lugnt, sett film, läst bok o haft d mysigt.. Sen har jag jobbat oxå förresten, d var inte riktigt lika mysigt. Men, men.. D gick bra.

Idag har my friend fixat håret hos frissan, hon är iiinte nöjd. Vem kan hjälpa mig att få henne att fatta att d ÄR fint. Hon är ju bara ovan. Det blev inte som hon tänkt sig, men.. D ÄR fint iaf.
Jag blir helt förtvivlad när d inte hjälper vad man säger.. OJojjj.. Men, men.. Snart har du insett hur bra d blev . Så d så! ;)

Har varit o tränat ikväll oxå, d var himla skönt o roligt. Var jätte lat förra veckan. Inte EN ENDA gång var jag... KATASTROOF.. Men.. Ibland måste man ju få vara lite lat oxå visst ;)

Melodifestivalen såg jag i helgen oxå juh. O herreguuud va pinsamt.
Helt allvarligt.. Jag funderar verkligen över VEM som valt ut dessa bidrag..  Om låten som vinner ska representera Sverige ska den väl förtusan vara acceptabel.. Ojojjj, jag kunde nästan inte se klart. D var riktigt pinsamt...


Blå störtkruka, ankstjärt, näsan i vädret, TID, & DAGIS... Det var dagens ord..
:D:D haha...

Nää, nu ska jag se lite tv, sen krypa ner o läsa min bok..
Imorrn är jag ledig, sköönt!!!

KRaam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback