Grattis Maria!!

Tack, tack..

Japp, idag har jag namnsdag. Namnsdag är nått som jag nästan själv glömmer bort..
Haha, d blir lixom lätt.. Jahaaa, har jag namnsdag. =)) Måååånga som kommit ihåg mig idag iaf, kul!

Vet inte om jag har så mkt att berätta för er idag..  Allt är väl som vanligt..
Jobbar o sliter, tränar, umågs o bara ääär..

I lördags var d 50-års fest (25+25) =)
Det var riktigt lyckat, verkligen. Ni skulle varit me ;)
Gala var d =)


Jag o Josefiiiin


Söndagen däremot var inte rikgit lika kul..
Vi tog som vanligt en liten skvaller fika på mcm, sen gick vi o köpte oss lite karra. Åsså, hem till soffan. Där låg vi sedan resten av kvällen.. Haha, njaa, inte riktigt, vi tog en prom till kvantum oxå, men.. Annars hände d inte mkt mer.. En riktigt slö söndag.. Men den var mysig iaf..

Jag sa ju i söndags att jag inte skulle ut på länge nu, meeeen...
Mmm, måste nog säga att jag ljög. Sorry.
För till helgen sticker jag o Ninis till ume, där ska vi nog busa lite..

Min papps skulle tydligen oxå vara där i helgen, så.. Om jag är snäll kanske jag hinner träffa han, d hade varit kul.

Nu ska jag städa till lite här hemma, sen gå o träna tror jag..

Ha en mysig kväll!

KRAM KRAM!

Pappsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback