Nu är det jul igen!


Jaa, nu är det snart jul igen.. Men hallååå?!??! Vart är snön???

Jag har tagit mitt pick & pack och flytt Luleå nu för ett tag. Distans studier är ganska bra trots allt. ;) Är i övik hos syster yster o hälsar på nu och på torsdag åker jag vidre hem till resten av familjen o släkten i Kramfors. Är så skönt att komma hem tidigt i år. Hinner träffa alla i lugn o ro och slipper den eviga stressen.

Idag har vi varit på stan hela dagen. Fixat de sista julklapparna o så. Skönt att ha d ur världen. Mammsen fyller ju år snart oxå, o hennes presenter o allt är klart oxå. Guu va vi är braa! :)

Vi tog en liten prommis till solariet efter stan.. Var ju tvungen..Eftersom att jag tydligen aldgir varit så här blek förr.. HAhaha.. Ja, d är bra me ärliga människor.. ;)

Sen har Carro färgat mitt hår oxå, så nu är jag mörkhårig mitt i allt.. Kul!
Jag var lite orolig innan jag hade fixat o sett hur d blev, men.. D blev absolut ok. Lite roligare när man får platta o fixa ordentligt.. Men, känns skönt me nå nytt o fräscht iaf.

Imorrn är d lucia oxå!
Vi ställer såklart klockan på 6.45 så att vi inte missar.. :)

Nu ska jag se lite tv o umgås.

PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback