Påsk partajjj..




Påsk partajjj..

Här är Lina, Nina & Jag på cleo.


Påskparty hos Nina blev d i fredags. Riktigt trevligt.. Vi babblade som tusan. drack gooooda likörer, vin o drinkar. El groggo de la Maria... Inte illa.. ;) Nä, vi hade riktigt kul. För att inte tala om cleo sen.. Vi var lite galna. men, men.. Man lever ju bara en gång. Kul var d iaf..

Sen jobbade jag lördag 13-19.
När jag slutat var d bara att jalla. Skynda hem, i duschen, på me partymusiken åsså var d dags att leta fram den där hetaste party masken.. Haha..

Jag var lite sliten kan jag lova. Men.. vid 22 tiden var jag laddad igen.

Var här hos mig igår. Jag o Mia.. Nina kom förbi ett tag hon me, men.. Hon smet den rackarn..
Var roligt På cleo då oxå, men.. Som sagt.. Inte liiiiiiika.. ;)

Vaknade idag jätte pigg o glad.
Ska ta d luuuugnt nu fram till 15 när jag börjar jobba igen. Men sen, idag/ikväll ska jag verkligen bara dega framför tvn. Hyra en movie kankse..
jaa, vi får se vad som händer..

Du..

Påsk Glad! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback