Ett stort tugg - Check!

Tjipp!

Schemaläggning på G nu igen på jobbet.. Är dock mest Therese som har suttit o knåpat nu så att den där vanliga schema dampen har varit rätt lugn faktiskt..
Jaa, förutom några spillda koppar kaffe på skrivbordet och ett riktigt stort tugg. O då menar jag STORT. Ca: 23 bitar inni mun hade brudn.. Heeeelt galet... Jaa, förutom det så har d varit ganska normalt.. Ganska.. Helt normal kan man inte vara hos oss. D blir så himlarns tråkigt...

Damp - Check! ;) 

Jaa, ett gott skratt förlänger livet säger dom ju.. Fasen Therese vad vi ska leva länge. 

Har äntligen kommit igång me träningen igen.. Fu tusan. Har varit riktigt slö på sista tiden.. Men.. Nu får d vara nog.. Längtar tillome till imorrn, så... D är ju toppen!
Men idag tar vi en vilodag. Fanns inget kul pass att gå på, så.. Då hoppas vi över det hela..

Gick till Mia efter jobbet me lite stuffs. Stackarn är hemma sjuk, så jag handlade lite åt henne.

Nu är jag hemma o känner mig en liten dutt rastlös kan jag lova. Borde fixa en matlåda till imorrn, men.. Har ju NOLL fantasi på vad jag ska stoppa i han.. :)

Jaja, jag ska väl klura på nå bra.

Ikväll kommer Ninis hem från canarieöarna.. Ääntligen.

Johanna är på väg oxå.. Hem till Sveriga på lite semester.. Snacka om fel.. Kommer hem på semester från teneriffa.. Lite galet låter det allt.. Men d ska bli såå kul att träffa henne. Var ju sviiin längesen...

Påsken är ju nära oxå.
Jag jobbar dock hela helgen, så.. Den blir npg rätt lugn. Men.. Man vet ju aldrig.. ;)

Goa Påsk Kramar till alla som vill! 
KRAaaaaaAM

Ha en bra kväll!!

Check!


Kommentarer
Postat av: Therese

ETT STORT TUGG JA, CHECK!!! PUSS GUMS!

2006-04-11 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback