Att göra lista..

Jag har en "att göra lista" som är lång. Den är fylld av små saker som egentligen inte är jobbiga eller tar tid, men det blir inte av när man är hemma med lilla Melker. Idag är Daniel ledig, så då ska jag bocka av några punkter på listan.

Imorgon är det dags för 6 mån kontroll och vaccin för lille stackaren, usch vad jag gruvar mig.

Blogglusten tog slut fort idag, vetti tusan vad jag ska skriva. Bjuder på några bilder istället. 

















Jaha, nu har han vaknat.. Slut på vilan! ;)

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Nina A

Ahahhahah va roliga bilder! Han är så jävla lååååång!! Jag blir gaarn!

Postat av: Nina

2011-09-22 @ 17:43:34
Postat av: Nina

Så fina bilder!! Stoppade han i sig nån hundmat då?:)

2011-09-22 @ 17:44:53
URL: http://Http://ninasvanberg.blogg.se
Postat av: Maria

Nej Nina, jag han rädda hundmaten från hans lilla mun :)

2011-09-23 @ 23:07:21
Postat av: mamsen

Vackrats i hela världen, för mej <3 Inpackad i "regnkappa" eller va de nu var :) Där är han lik mamma sin ;)

2011-09-29 @ 02:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback